Η «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ Α.Ε.», ιδρύθηκε το 2007 στην Αθήνα, ως συνέχεια επιχειρηματικών δράσεων που ξεκίνησαν το 1999, με αντικείμενο την παροχή σύγχρονων και αποτελεσματικών συμβουλευτικών υπηρεσιών, υπηρεσιών οικονομικής-φορολογικής & λογιστικής διαχείρισης, ανάπτυξης, οργάνωσης, διαχείρισης έργων, την εκπαίδευση και την υποστήριξη εφαρμογών. Με έμπειρα στελέχη και διακεκριμένους εξωτερικούς συνεργάτες, παρέχει τις υπηρεσίες της, είτε άμεσα είτε ηλεκτρονικά χρησιμοποιώντας νέες τεχνολογίες, καινοτομίες και το διαδίκτυο. Η εταιρεία αντιλαμβανόμενη τη σοβαρότητα των επιπτώσεων από την δραστηριότητά της προς το περιβάλλον, έχει θέσει ως στόχο την λειτουργία της σε πλήρη συμμόρφωση με την Περιβαλλοντική νομοθεσία και τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.
Η Εταιρεία εφαρμόζει Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης σύμφωνο με τις απαιτήσεις του προτύπου ISO 14001:2015 το οποίο διέπει το σύνολο των διεργασιών της με πεδίο το παρακάτω:
«Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, Υπηρεσιών Οικονομικής-Φορολογικής & Λογιστικής Διαχείρισης, Ανάπτυξης, Οργάνωσης, Διαχείρισης Έργων & Εκπαίδευσης, καθώς και την Πώληση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη & Συντήρηση Εφαρμογών, Υπηρεσιών Εσωτερικού Ελέγχου, Υπηρεσιών Εγκατάστασης – συντήρησης – υποστήριξης Κέντρων Διοίκησης & Ελέγχου, Υπηρεσιών Προσαρμογής στον GDPR, Υπηρεσιών Εκπόνησης Οικονομικοτεχνικών Μελετών – Κανονισμών λειτουργίας – Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας, Υπηρεσιών Ψηφιοποίησης Εγγράφων»
Το Σύστημα Περιβαλλοντικής Διαχείρισης σχεδιάστηκε και εφαρμόζεται με γνώμονα τις παρακάτω αρχές, οι οποίες απορρέουν από την Διοίκηση:
- Να αποτελέσει τον βασικό μηχανισμό για τη βελτίωση της περιβαλλοντικής επίδοσης της εταιρείας.
- Να διασφαλίσει την πρόληψη της ρύπανσης από την λειτουργία της.
- Να μεταδίδει στους πελάτες της την ανάγκη υιοθέτησης περιβαλλοντικά φιλικών πρακτικών.
Η Διοίκηση δεσμεύεται για τη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις (νομικές και προδιαγραφές πελατών) που αφορούν το περιβάλλον, και για τη συνεχή βελτίωση της αποτελεσματικότητας του Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης.
Παράλληλα, κάνει αναγνώριση και αξιολόγηση όλων των κινδύνων που σχετίζονται με την λειτουργίας της εταιρείας, προκειμένου να εντοπίσει εγκαίρως όλες τις πιθανές καταστάσεις που δύναται να αποτελέσουν εμπόδιο στην επίτευξη των στόχων της και να λάβει εγκαίρως μέτρα διαχείρισης.
Η Διοίκηση θέτει μια σειρά στόχων οι οποίοι αφορούν όλο το εύρος υπηρεσιών της εταιρείας και έχουν ως βασικό κριτήριο την βελτίωση της περιβαλλοντικής της επίδοσης. Προκειμένου να καθορίσει στόχους, η εταιρεία εφαρμόζει συγκεκριμένη μεθοδολογία που βασίζεται στον καθορισμό του πλαισίου λειτουργίας της μέσα από το οποίο εντοπίζονται τα δυνατά και αδύνατα σημεία της καθώς και οι απειλές και ευκαιρίες που προκύπτουν από εξωγενείς παράγοντες. Κατά την ετήσια Ανασκόπηση η Διοίκηση αξιολογεί το βαθμό επίτευξης των στόχων αυτών και θέτει νέους για την επόμενη χρονιά. Επιπλέον, η εταιρεία προσδιορίζει τα ενδιαφερόμενα μέρη που επηρεάζονται από τη δραστηριότητά της και προσδιορίζει τις ανάγκες και προσδοκίες τους.
Η Πολιτική ανασκοπείται ως προς την καταλληλότητά της ετησίως και κάθε έκδοσή της κοινοποιείται ή/ και είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.
ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022
Η Διοίκηση