ESPA ESPA

Θες να μάθεις τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθήσουν οι Νέες Διοικήσεις των Δήμων για το πρώτο εξάμηνο;

Ρώτα τον mAior

Σύνδεσμος της σελίδας του Chatbot
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΤΗΛΕΦΩΝΟ 210 8540 914 & 941
FAX 210 8547 718
EMAIL info@anavathmisi.gr
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Πάρνηθος 44
144 52 — Μεταμόρφωση Αττικής
Βρείτε μας στο Google maps

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Η εταιρεία ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ A.Eανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της σύγχρονης επιχειρηματικής πραγματικότητας και στοχεύοντας στη βελτίωση της οργανωτικής της δομής και της εσωτερικής της επικοινωνίας, με σκοπό πάντα την ταχύτερη και καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, εφαρμόζει Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Διεθνούς Προτύπου ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001:2015.

Το σύστημα σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιδιώξεις της Εταιρείας και σύμφωνα με Νομικές και Κανονιστικές απαιτήσεις της ισχύουσας ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας. Το Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης της Εταιρείας καλύπτει την «Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών, Υπηρεσιών Οικονομικής-Φορολογικής & Λογιστικής Διαχείρισης, Ανάπτυξης, Οργάνωσης, Διαχείρισης Έργων & Εκπαίδευσης, καθώς και την Πώληση, Εγκατάσταση, Υποστήριξη & Συντήρηση Εφαρμογών, Υπηρεσιών Εσωτερικού Ελέγχου, Υπηρεσιών Εγκατάστασης – συντήρησης – υποστήριξης Κέντρων Διοίκησης & Ελέγχου, Υπηρεσιών Προσαρμογής στον GDPR, Υπηρεσιών Εκπόνησης Οικονομικοτεχνικών Μελετών – Κανονισμών λειτουργίας – Οργανισμών Εσωτερικής Υπηρεσίας, Υπηρεσιών Ψηφιοποίησης Εγγράφων».

Βασικός στόχος της εταιρείας είναι η  ικανοποίηση και η εξασφάλιση της εμπιστοσύνης των πελατών, μέσω της εκπλήρωσης καθορισμένων προδιαγραφών ποιότητας. H ικανοποίηση των απαιτήσεων όλων των ενδιαφερόμενων μερών αποτελεί βασική αρχή λειτουργίας της εταιρείας, ενώ δέσμευση της Διοίκησης είναι η ικανοποίηση όλων των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία επιδιώκει:

  • την ικανοποίηση των πελατών και τη δημιουργία σχέσεων εμπιστοσύνης προς την εταιρεία
  • τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της
  • την άμεση προσαρμογή στις αλλαγές των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων
  • τη συνεχή βελτίωση του Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης και της λειτουργίας της Εταιρείας με την αποτελεσματική χρήση των παρακάτω εργαλείων: Ανασκόπηση Διοίκησης, Εσωτερικές Επιθεωρήσεις, Διορθωτικές Ενέργειες, Διαχείριση Επικινδυνότητας, Συστηματική ανάλυση δεδομένων που προκύπτουν από τα Αρχεία Ποιότητας

Για την ταχύτερη και αρτιότερη επίτευξη των ανωτέρω στόχων, η Διοίκηση της:

  • Δεσμεύεται να εφαρμόζει τις αρχές της Πολιτικής Ποιότητας και του Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης που η ίδια καθορίζει
  • Δεσμεύεται να τηρεί την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία
  • Ενημερώνει το ανθρώπινο δυναμικό της και το παρακινεί να δεσμευθεί στις ίδιες αρχές
  • Δεσμεύεται στη διάθεση της υποδομής και του εξοπλισμού που κρίνονται απαραίτητα για την υλοποίηση των εργασιών της και στην ορθή εφαρμογή του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας

Για την επίτευξη των στόχων έχουν συμπεριληφθεί στην τεκμηρίωση του Ενιαίου Συστήματος Διαχείρισης όλες οι απαραίτητες αναφορές. Μέσω του συστηματικού σχεδιασμού, του ελέγχου των διαδικασιών και της συνεχούς βελτίωσης όλων των δραστηριοτήτων, εκπληρώνονται οι βασικές επιδιώξεις της εταιρείας. Η δημιουργία της σχετικής συνείδησης των σκοπών και της φιλοσοφίας του συστήματος στο προσωπικό της εταιρείας αποτελεί βασικό πυλώνα της αποτελεσματικής εφαρμογής του και της επίτευξης των παραπάνω στόχων. Η Διοίκηση της Εταιρείας ανασκοπεί περιοδικά τις αρχές και τους στόχους της παρούσας Πολιτικής Ποιότητας, η τρέχουσα έκδοση της οποίας είναι κοινοποιημένη σε όλο το Προσωπικό.

Η Πολιτική ανασκοπείται ως προς την καταλληλότητά της ετησίως και κάθε έκδοσή της κοινοποιείται ή/ και είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου.

 

ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022

Η Διοίκηση

Διαθέτουμε τη γνώση και την εμπειρία μας στους δημόσιους φορείς ώστε να έχουν την κατάλληλη υποστήριξη για να εκσυγχρονιστούν και να αναπτυχθούν