Τροποποίηση της Κ.Υ.Α. για την «Απογραφή προσωπικού του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και σύσταση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμής»

Εκδόθηκε η με αρ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.81/1099/οικ.15375 ΚΥΑ με την οποία τροποποιείται η υπ’αρ.  2/37345/0004/4.6.2010 κοινής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, αναφορικά με την Απογραφή προσωπικού του Δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των Ο.Τ.Α. α’ και β’ βαθμού και σύσταση της Ενιαίας Αρχής Πληρωμής.

Συγκεκριμένα, στο άρθρο 4 της υπ’ αρ. 2/37345/0004/4-6-2010 κοινής απόφασης των Υπουργών Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών «Απογραφή του πάσης φύσεως προσωπικού του δημοσίου, των Ν.Π.Δ.Δ. και των ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού» (Β’ 784), όπως ισχύει, μετά την παρ. 7 προστίθεται παρ. 8, ως εξής:

«8. Τα προσωπικά στοιχεία των υπόχρεων σε απογραφή στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου, ήτοι, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Όνομα, Επώνυμο, Όνομα Πατέρα, Επώνυμο Πατέρα, Όνομα Μητέρας, Επώνυμο Μητέρας, Τηλέφωνο οικίας, Κινητό τηλέφωνο και e-mail, τηρούνται στη βάση δεδομένων του Μητρώου για είκοσι (20) έτη μετά την αφυπηρέτηση ή την καθ’ οιονδήποτε τρόπο διαγραφή τους από το Μητρώο. Τον Ιανουάριο κάθε έτους εντοπίζονται οι ΑΦΜ προς διαγραφή και μετά τη διαγραφή τους συντάσσεται πρωτόκολλο στο οποίο αναφέρονται οι ΑΦΜ και η ημέρα της διαγραφής, το οποίο υπογράφεται από τον αρμόδιο διαχειριστή της βάσης ή από εκπρόσωπο αναδόχου εταιρείας, στην περίπτωση ανάθεσης της υποστήριξης σε εξωτερικό ανάδοχο.»

Δείτε την απόφαση εδώ.